ITÁLIE

Den 1. (v autobuse)

Hlíst a Medúza se sešli na tramvajové zastávce a odtud pak už spěchali na místo odjezdu. Byli tam už skoro všichni, ale Polypa ŽVK neviděli. Čekali a čekali, ale Anetina pořád nikde. Když pořád tak pochodovali po chodníku rozhlížejíce se po Anetině, zastavilo na silnici auto. Z něho vyběhl Polyp. A tak nastupovali do autobusu všichni společně.

V autobuse se ale přirozeně ŽVK hrozně nudili. Pak ale Hlíst, Polyp a Medúza vymysleli skvělou hru o babičkách (paní Vopršálkové a Novákové) a o vnoučkovi Hístečkovi. Svou bezvadnou hrou ale probudili jednoho nevyspělého živočicha, který jim začal nevybíravě nadávat. Ale ŽVK si z toho vůbec nic nedělali a ignorovali ho. Nakonec šli spát.

Ještě jsem zapomněla podotknout, že Voda házela po Hlístovi mokré  ubrousky. Hlíst jí to ale vrátil, a tak Voda přestala.

Medúza

Den 2. (nudná prohlídka Říma)

Na začátku dne jsme jeli po těžké noci v autobuse. Naše cesta v autobuse skončila v Římě, když jsme přestoupili na metro. Metrem jsme jeli ke koloseu, kde jsme se chvíli s nadšením fotili. Naši zábavu přerušila velmi nudná průvodkyně, která nás ve vedru vláčela po Koloseu a jiných památkách. Nikdo si už ani nepamatuje, co jsme vlastně viděli.

Hlíst fotil od začátku do konce, Polyp také vytvořil pár fotek, ale Medúza neměla foťák, a tak jen nadávala, že se o ni nikdo nezajímá. Cestou jsme všichni umřeli. To nám ale moc nevadilo, protože to bylo nejlepší řešení pro přežití. Ke konci mučící výpravy byla asi hodinová přestávka, při které si Hlíst s Polypem koupili zmrzlinu a Medúza nějakou buchtu. Po občerstvení jsme dráždili prodavače prasat a číšníky.

Najednou se Polyp rozhodl, že půjde do restaurace na WC. Hlíst tam chtěl taky, ale toho tam narozdíl od Polypa nepustili. Polyp tam strávil dost dlouhou chvíli, a tak jsme si mysleli, že číšník Polypa mučí a bere mu peníze. To se naštěstí nestalo.

Po téhle dlouhé přestávce jsme se vydali na metro, kterým jsme dojeli k autobusu. Autobus nás pak odvezl do hotelu, který se všem moc líbil. U hotelu jsme si chvíli četli, dělali různé blbosti a nakonec se uložili ke spánku.

Hlíst

Den 3. (poloostrov Salento)

Ráno se ŽVK probudili pozdě a zaspali snídani. Potom ještě přišli pozdě k autobusu a učitelka (červ) jim vynadala, jenomže to bylo k ničemu, protože ji ŽVK ignorovali.

Potom všichni jeli na poloostrov Salento. Byla to hrozná nuda. Sice se cestou dívali na různé filmy, ale na ŽVK to nějak nezapůsobilo.

Když konečně přijeli, vybalili se a roztáhli po apartmá. Po přestěhování celého gauče do ložnice odjeli na večeři.

Jídlo tam měli dobré, ale do vody přimíchali nějaký alkohol, takže se potom ŽVK celou cestu do apartmá motali po silnici a málem je zabila dvě záhadná světélka (auto).

Polyp

Den 4. (první moře)

V pondělí se ŽVK konečně dočkali vysněného moře. Než do něj ale mohli vlézt, museli na snídani na jeden croasan. Tam však čekali skoro hodinu. ŽNK jim za to slíbili po obědě zmrzlinu.

Nyní již Vám povím, jak ŽVK vlezli do moře. Běželi tam prakticky okamžitě. Bylo jim totiž hrozné vedro. Moře se ŽVK velmi líbilo. Zatímco Medúza plavala někam do dáli, Hlíst s Polypem pozorovali zdejší rybičky a cachtali se ve vlnách. Poté začali nafukovat svá lehátka.

Když byli hotoví, šli relaxovat na vlny. Je jisté, že si to ŽVK náramně užili.

Večeře byla opět skvělá. ŽVK nepoznali, že jim do nápojů přidali alkohol, nyní měl totiž pozdější účinek. Motat se totiž začali až na cestě z obchodů, kam šli po večeři. Koupili si:

• Medúza
  2. gumičky
  3. Tic-tac
  4. čelenka

Ještě jsem zapomněla podotknout, že ŽVK počítali, kolik vteřin stráví na WC. Medúza vyhrála. Měla jen 35 vteřin!

V apartmá měli v plánu hrát Člověče, nezlob se. Nakonec ale skončili u svých budoucích manželů. Medúza si vysnila romantického Medúzáka, Anetiňuniňa majitele psů (Polyp má radši psy, než manžela) a Hlíst prý bude mít Hlísta, který také čumí Hlístím pohledem a je stejně nudný.

Medúza

Den 5. (celodenní výlet)

Ráno jsme se vzbudili 10 min. před nástupem a jako vždy jsme přišli pozdě. K snídani jsme dostali croasant s náplní, čaj a naštěstí jsme to dostali jako první. Po snídani jsme šli na chvíli do moře a potom jsme pospíchali do autobusu, kam jsme omylem přišli včas.

Autobusem jsme jeli nejdřív do Otranta, kde Hlíst nemohl pro Hlístka najít žádné vhodné náušnice a proto na něj Medúza, Polyp i Míša strašně nadávali. Polyp v Otrantu koupil čtyři pohledy (které zaplatil stoeurovkou), čtyři známky a loď. Medúza si také koupila loď, ale jinak nic. Potom jsme zase nasedli do autobusu.

Autobusem jsme se jeli vykoupat do ... (ani nevim kam, ale bylo to super). Po půlhodině ve Vodě jsme si k obědu dali suchou housku se šunkou. Potom jsme zase jeli autobusem.

Dojeli jsme k ňákejm jeskyním. Hlíst zase fotil, Polyp taky a Míša taky. Pak jsme jeli lodičkama do dalších dvou jeskyní. Po prohlídce si Polyp s Medúzou koupili fantu a následně jsme zase jeli autobusem, tentokrát na nejjižnější kus Itálie.

Potom naštěstí tahle výprava skončila. Cestou autobusem se Chloupková ptala, kdo chce před večeří do moře a přihlásili se jen ŽVK, kteří si to v moři náramně užili, protože se Polyp skoro utopil, když lovil mušli. Bohužel to rychle skončilo.

Ještě jsem zapomněla napsat, že do plavek i z plavek jsme se převlékali za bagrem. Potom jsme jeli na večeři, kde nám do Vody přimíchali mikro-bio alkohol, chemikálie, sodu a spousty dalších hnusů. Po večeři jsme jeli do apartmánů, kde jsme se pokoušeli hrát člověče nezlob se, ale Polyp měl záchvat smíchu, tak tovůbec nešlo. Nakonec šel Hlíst psát deník a Polyp ho strašně otravoval.

Hlíst

Den 6. (koupání celý den)

Dnes ráno jsme šli na snídani a potom se koupat. Polyp zkoušel lovit ryby síťkou, ale moc mu to nešlo, zatímco Medúza s Hlístem se plavili na matracích. Potom jsme šli na oběd. Po koupání jsme zatopili polovinu pláže, ale potom se bohužel zatáhlo. A my jsme museli jít domů. Pršelo celé odpoledne, potom byla večeře a následně večer.

Polyp

5 (1)
10%

Celkový počet hlasů: 10

Diskusní téma: Jak se Vám líbí ŽVK deník?

Cože?

Datum: 07.06.2013 | Vložil: Adina

Když jsem vám ji koupila, tak nelžete! -_-

Re: Cože?

Datum: 17.06.2013 | Vložil: Hlíst

Adino, my nikdy nelžeme...

Zmrzlina

Datum: 01.05.2013 | Vložil: Adina

Tu zmrzlinu jsem slíbila jenom já ne všichni ŽNK! :D

Re: Zmrzlina

Datum: 02.05.2013 | Vložil: Medúza

To víš, Adino, to je tak obrazně řečeno...

Datum: 23.05.2013 | Vložil: Hlíst

Ale stejně jsme ji nakonec nedostali...